Ovgusss kbrayksel_ kbrayksel_ ben nıvea Q10 sıkılaştırıcı vücut yağını kullandım 35. Haftadayım hiç çatlağım yok ama son bir ayda olursa bu beni üzer 😄😄
Melekavsr kbrayksel_ valla kızlar bio-oil mustela bebek yağı zeytin yağı cerave krem herşeyi kullanıyorum dönüşümlü ama maalesef göğüslerimin altı çatladı. Başka biyerimde henüz yok bişey ama çok para vermeye de gerek yokmuş onu öğrendim. Cildi nemli tutun yeter
kbrayksel_ Tugcecv genelde bio oil ve lierac öneriyorlar ama Eylül Öztürk’ün de çatlak kremi ne bı bakın derim
arirangg Mysmrt Lierac pembe kutu dimi canım. Ben de onu almayı düşünüyorum. Sen nereden aldın? Eczanelerde satılıyor mu
kbrayksel_ Ovgusss bende de hiç yoktu aslında sporu bırakınca bir anda catlak oldu şimdi onlar ilerlemesin diye sağlam bı krem bakıyorum gerçi ne yaparsak yapalım bünye ile de alakalı ama ben yine önlemimi alayım umarım çatlamam daha fazla 🤣🤣
Ovgusss kbrayksel_ bende evde çok egzersiz yapıyorum gece gündüz kremlendim güreşçiler gibi dolanıyorum evde 😄 ama bence iç karınla ilgili son ayı da atlatırsam benden mutlusu yok😄
kbrayksel_ Ovgusss egzersiz yapabiliyorsan ne mutlu sana ben uykudan gözümü açamıyorum Ki kalkıp bı yürüyüş bişey yapayım 🤣🤣
Mysmrt arirangg ben trendoyldan aldım canım evet pembe kutu. Eczanelerde de satılıyor ama ben köy bölgesinde yaşadığım için mecburen internet üzerinden aldım
Ovgusss kbrayksel_ ben uyku nedir unuttum gece üçte uyanıp hareket yapıyorum bi saat sırf uykum gelsin diye oda 😄 bide ağrılardan sebep 😓
kbrayksel_ Ovgusss bende de bir ara aşırı derecede bacak ağrısı vardı doktorum magnezyum verdi aşırı işe yaradı ondan beridir baya uyuyorum çocuk olunca zaten uyuyamicam bu günleri uyuyarak geçirmem bir yandan da işime geliyor 🤣🤣
melty-34 Mustela Stretch Marks Cream kullanıyorum, doktorum 12. haftadan itibaren kullanmamı önerdi ve Mustela, Lierac ya da Hindistan cevizi yağı da kullanabileceğimi söyledi. Ben Seda Altın’ ın çok övülen çatlak kremini de denemek istiyorum aslında.
Gulnar_95 @“kbrayksel_” badem yaği kullanmistim oğlumda hic olmamişti çatlak simdide kullanjyorum kaşintiyida geciriyor
Ovgusss kbrayksel_ bende öyle düşünerek işten iki ay önce ayrıldım ama ne yazık ki hiç hayal ettiğim gibi uyuyamadım 😄