Efsun1 birimde eşimle 7 senelik birliktelik sonrası şu an 3 yıllık evliliğimizin içindeyiz. Bizde birbirimize düşkündük ama çok belli etmezdik açıkçası. Ya ki 1,buçuk sene evvel bebeğimizi kaybedince aşırı bağladık birbirimize ikimizde birbirimize çok düştük halada öyleyiz normal yani olması gereken bence 🥰