Destina21 adete dönüyor artık. Normalde adet olduğumda ilk bi leke gelir bi kaç saate artardı. Bu kez dün akşam 7 de kahverengi leke geldi. Bugün 11 e kadar temizdi. Ve yerleşme diye sevinmeye başlamıştım. Malesef şu an adet sancısı başladı ve regle dönüyor artık