Canlarım size danısmak istedim
İlk gebeligim cok telaslıyım korkuyorum bi sorun cıkcak dıye sıze sormak istiyorum bu deprem olayları yüzünden ve ordakı vatandaslara cok üzüldüm cok ve bebegım kac gündür asırı gafeketlı 31+3 günlügüz acaba bi sorun olurmu cok hareketlı olması normalmı anneler