Arkadaşlar Diyarbakır’da deprem bölgesindeyim sağlığımızda çok şükür bir şey yok ama deprem olduğundan beri bebeği hissetmiyorum. 16+6 haftalığım 14. Haftadan itibaren her gün seyirmem oluyordu depremden 1 gün önce ilk hareketini hissettim. Bir önceki kontrolde doktorum 20. Haftaya kadar ara ara hissedersin telaş yapma demişti. 3 gündür hamile değilmişim gibi hiçbir şey hissetmiyorum stresten etkilendiği için olabilir mi doktora gitmeli miyim ?