Zerenella Mom-35 ben fetal DNA ile öğrendim doktorum 11.haftada erkek gibi demişti aynısı çıktı sonuç. Sağlıkla gelsinlerde gerisi mühim değil 🙏🙏🌸
Cigdembebisim1 Mom-35 15 haftadayim %90 kız dedi bnde yüzde verdiği için şüpheliyim ama bilmiyorum tâbi. 4 yaşında bir kızım var güzel his 2 kız ardarda ,,😊
binnur64 Mom-35 14 haftalık olduk doktor erkeğe benziyo dedi %51 oran verdi nasıl bi oransa o da ya hiç deme ya da %80 falan de 😂
Mom-35 Vildantas Evet bazi doktorlar söylemiyor biz anneler biraz aceleci davranabiliyoruz sıkma canını ekşi mi tatlı mı çok yiyorsun 🥰
Zmb Bende 13 haftalık hamileyim net göremedi 15. Haftadaki randevuya kaldı🙏 sağlıklı olsunda gerisi mühim değil..
Vldn0212 Banada 11. Ve 12. Haftamda üst üste kız yönünde dedi haftaya randevumuz var bakalım ne diyecek meraktan çıldırıyorum
_busra 12 haftalıkken erkek dedi . Pipisini banada gösterdi ama 2 hafta sonra netleşir dedi 🤭 İlk oğlumda da 12.haftada öğrenmiştim😊