Civcuk
Doktorunuzla ilerleyin , hakkınızda hayırlısı olsun inşallab sağ sağlim kavuşursunuz
Ben iki gün yattım sürekli nst bağlandı , ilaç başlandı birde ciğer geliştirici yapıldı
Hastane den taburcu olduktan sonrada hergün nst ye gidiyordum hep yakın takip edildim ama 35 haftamda kontrolde sancım çıktı ben birşey hissetmiyordum
2 cm de açılma doktorum bu şekilde eve gidemezsin dedi acil sezeryana alındım . Zaten 3 gün sonraya da sezeryan günüm verilmişti her türlü erken alınacaktı
Benim değerlerim olmadı gerekenim 3 katıydı o yüzden riskim yüksekti 36 da almaya karar verilmişti bebeğim erken gelmeye karar verdi