Yok öyle bir şey yahu. Tabii ki sola yatmak daha iyi ama sağa yatmak sakıncalı diye bir şey yok. Eskiden hiç böyle şeyler yokmuş, annelerimiz biliyor muydu bu bilgiyi Allah aşkına. Bu kadar kasıp kendinizi strese sokmayın, ben de sağ tarafta daha rahat ediyorum. Yeter ki uyuyayım, benim dinç olmam doğum için çok hayati neticede. Sağa yatarken göbeğinizin altına yastık koyun, içiniz öyle rahat eder en azindan.