busragenc1 geçen haftalarda hastanede yattım.Orada bir kadın ile tanıştım.O da rahminin çift olduğunu söylemişti.Korunmasiz bir şekilde hamile kalmış.Hamile iken tekrar hamile kalmış hatta ama tabii diğer 2.olan yaşamamış.İki tane doğum yaptığı çocuğu vardı 3.ye hamile idi ☺️ polikistik overı de sıkıntı yapma kendine.bende adet ile düşmeyen bir sürü kist var bana bunlar alınmadan gebe alman çok çok zor dediler evlendigik ay hamile kaldım 🤲🏻 Şimdi 2.yi bekliyoruz.Unutma Allah ol der ve olur 🌸