melekkalp227 Kızlar böyle bır durumda yazmak istemezdim ama 32 haftalık hamileyim sanki karnım asagıda gibi sizce neden olabilir
iremsenpli11 Şu an bende 32+4um aynı şeyi hissediyorum ama benim 2hFta önce almıştı pozisyon şimdi de sagiya düşünce bı korku bastı beni de birde serklajli riskli gebelik inşallah zamanını beklerler
TTtutku iremsenpli11 karnın aşağı düşmesi bebeğin doğum kanalına girmesi demek sen ayakta kalma sadece yat serklaj varmış bide Allah korusun riskli Çünkü kanala girmesi rahim ağzına çok fazla baskı demek bol bol yat zorlama kendini iş yapma
iremsenpli11 TTtutku yatıyorum inanın sürekli ama yapcak birşey yok daha fazla ne yapcagimi şaşırdım zaten 12haftadkr sürekli yatistayim 😪