Merhabalar çatlak için bio oil sarı olanı kullandım bittti sonra pembesini aldım 1 haftadır falan kullanıyorum ama göbeğin alt kısımlarında alerji yaptı gibi sivilceler çıkmaya başladı ufak ufak ve kaşınıyor da biraz. Daha önce yaşayan oldu mu kullanmayı bırakmalı mıyım? Sarı olanında hiç böyle bişey yaşamamıştım.