Carpedym Henüz çok küçüğüz fakat ilk zamanlar normalmi bilmiyorum göğüslerim de sızı oluyor dolgunluk hissi oluyor
BBuseY Carpedym gözünüz aydın canım 😍 hamiliğin daha çok yeni tabikide göğüslerde kasıklarda hassasiyet olacak. Hemde öyle kolay kolay geçmiyor 3 ay devam eder sonrasında azalmalar başlar son 3 ay tekrardan 🤗
Ozlemmisss Carpedym Regli olduguğumda hiç meme agrısı çekmemiştim. Hamileliğin ilk 2 ayı sanki taşıyamıyormuşum gibiydiii 😄🤦🏻♀️sütyen falan hak getire yani. Bralet kullanıyorum hala 😄
Seda_w Carpedym çok normal kuzum şu an bende hala devam ediyor aynı durum 6+1 iz bizde nemlendirici sürüyorum ucuna bazen kaşınto gibi bişey oluyor😇🥰
AydanBH Carpedym bende 12-13.haftalardan itibaren geçdi,normale döndü,tabi ki,şişlik ve büyüme var.İnşallah sizde de o zamanlara gelince geçecek.
Evelina95 BBuseY 8 Aylık gebeyim unuttum bu hissi şimdi hatırlattınız ama yaşadığımda çok kötü oluyordum 😟😟😟