Ben de 27. Haftamda hazırladım şuan 30+2 yim
Bebek:
5li hastane çıkışı+bez+battaniye (hemşireye)
2 yedek hastane çıkışı 5li
4 yedek zıbın (2 kısa kollu 2 uzun kollu)
2 yedek patikli alt
2 müslin örtü
1 ince battaniye
1 kalın battaniye
35 tane bez
2 alt açma örtüsü
Islak mendil-pamuk
Pişik kremi
Kaşık biberon
Puset-puset örtüsü
Anne
1 sabahlıklı gecelik
2 düğmeli pijama takımı
1 emzirme sütyeni
6 göğüs pedi
Mochi el pompası
Depend 1 paket(16lı)
Çorap-iç çamaşırı-4 ped(garanti olsun diye aldım)
Peçete-ıslak mendil
Gümüş kapak
Diş fırçası-makyaj malzemesi
Kayısı hoşafı
Kahve
Dut kurusu
Ben sezaryen olacağım kesin o yüzden 2 gece hastanede kalırım diye düşünerek koydum
Ekstre bebeğe eldiven çorap almadım takımların içinde var hem de tüm altlar patikli
Ekstra kendime ped de koydum çünkü bazı yerlerde Depend kullandırtmıyorlar diye okudum
Emzirme sütyeni ihtiyaç olmuyor dediler o yüzden 1 tane koydum yine de