34feyza kuzum hemen genel cerrahiye gidip muayene ol ilerleyen süreçte daha da kötü olabilir bende 20mhaftada hemoroid oldum küçücük birşeymiş demir ilacı kabız yaptı ondan oluşmuştu ve 33.haftamds hemoroid kanama yaptı daha acısı ilaç vs da kullanamadimdogum yakın olduğu için.