Merhaba kızlar 36 haftalık gebeyim 2 haftadır inanılmaz derecede kollarımda ağrı ellerimde uyuşma var . Öncesinde sadece sabah uyandığımda parmaklarımın kemiklerinde ağrı ve ellerimde uyuşma oluyordu. Ama artık ellerim sürekli uyuşmuş halde gün içinde bir şeye dokunurken bile zorlanıyorum bu mesajı bile zor yazıyorum 😞 Bu durumu yaşayan var mı ?