Muzicannn sağlıkla gelsin bebeğiniz. 34+5te doğum yaptım bebeğim küvezde kaldı. Doğumdan sonra kendime geldiğimde pompa getirdiler sağdım çok sağdım ve geldi. Sonrasında bebeğim biberonla beslenmeye alıştı beni hiç emmedi. Buna dikkat edin olur mu ben çok zorluk çektim :( biberona alışmaması için hastanede ebelerden destek isteyin onlar çok güzel öğretiyorlar