24 haftalıkken aynı sorunu yaşadım. 3 gün çektim o ağrıyı. Doktora gittiğimde idrar tahlili ultrason kan tahlili istedi. Sonuçlar güzel çıktı. Ultrasona girdiğimde doktor hamilelik nedeni böbreklerde büyüme oluyor. Bebekte büyüdüğü için baskı yapıyor. Ağrıların ondan kaynaklanıyor dedi. Kan değerim de de crp olması gereken seviyeden 0.2 fazla çıktığı için kadın doğumcum antibiyotik verdi onu kullanınca geçti.