SinemD_ 37+3 olduk. Bugünden beri vajinada bir ağrı hissediyorum orda ki kemiğe birşey batıyormuş gibi. Cuma günü doktora gideceğim sezeryan günü almak için. İlk gebeliğim acaba doğum mu başlayacak ya da yaklaştı mı ki😔