Aysun56 Fh2512 Benim de ilk😊 Gebeliğim kolay geçti o yüzden rahat bir doğum da bekliyorum kızımdan başarabiliriz beraber inşallah😅😅 Tabii ben dedim diye kolay olmaz tersi de olabilir anamdan emdiğim süt ağzımdan gelebilir😏😏
Fh2512 Aysun56 her an herşey olabilir 😊 inşallah güzel bir süreçle doğum olur hayırlısı olsun hakkımızda 🙏
Ozlkr11 Fh2512 korkma hiç İnan hepsini ayırt edebiliyorsun o durumda ilk gebeliğim ikinciden daha tecrübeli geçti diyebilirim 😊 kilosu da bence gayet iyi haftana göre bende 37. Haftada 2.600 doğdum sağlıklıyız:)
Babykalamar Yelizdemir45 olur kuzum dinlen bu ara kendini cok yorma zaten 36 yida doldurdukran sonra dogsada sorun olmaz allahin izniyle
Yelizdemir45 Babykalamar annemin evine geldim zaten istirahat ediyorum pazartesi gidicem tekrar bakalım ne diyecek doktorum