Sudabe96 Arkadaşlar merhabalar umarım iyisinizdir 8haftaşık hamileyim ama yeterli su tüketemediğimin farkındayım su içinde midem bulanıyor ve yok tiksiniyorum sizde nasıl oldu neler yaptınız?
Ozbyt Sudabe96 günde en az 2 lt içmezseniz ileride su azalması yaşarsınız lütfenn zorlayın kendinizi bende sevmiyordum kendime şişeler aldımm farklı şeyler yapıp içmeye çalıştım çok önemli :(
Kubra-ulas Sudabe96 21 haftalık hamileyim hala su içemiyorum doktorum ev yoğurdundan ayran yap iç suyun tadını almazsın dedi o şekilde içiyorum onu da içemezsen sürahideki suyun içine çubuk tarçın koyun suyun tadı değişiyor
Rabia04_09 Sudabe96 ilk haftalarda genelde öyle oluyor bende öyleydim bir yudum su ağzımda çoğalıyordu sanki günde 2 bardak çok zor içiyordum. Şu an 24+3 haftalık hamileyim anca anca kana kana su içmeye başladım ama içemediğim zamanlarda havuç kemirdim 😅🐇 su oranını ve bebeğin suyunun az olmasını engelliyor
arzumucahit69 Ayni sorun bendede var maalesef ben daha cok suya tatlandirici koyuyorum biraz daha icme istegim geliyo 😊
Sudabe96 arzumucahit69 içemediğim için kendimi suçluyorum bende :( bende deneyeceğim inşallah çözülür 🥰 çok teşekkür ederim
Mervetnl Sudabe96 hiç suçlamayın kendinizi illa şu kadar litre diye bişi yok beneğiniz zaten sizden alacağını alıyor. Mümkün olduğunca için yeterli daha sonrasında kusma daha fazla susuz bırakır vücudunuzu hemde kasılırsınız kusmak için. 😌
Sudabe96 3babyannesy ne güzel maşallah hep öyle olsun ne çatlak olur nede ekstra kilo alımı 🥰 hemde su sağlık
Gzoo 18 haftalık hamileyim 16. haftaya kadar su tüketemedim bulantıdan sonra böbrekler susuz kalmış kum olustu kum dökme sancısıyla yerlerde süründüm ilacta veremediler bence bi şekilde iç kendini zorla yoksa ciddi sıkıntılar olabiliyor
Manolya_mom Sudabe96 Bende öyleydim zorla zorla kendimi alıştırmaya çalıştım içmek için. İçine limon fln attım ilk başlarda sende öyle yapabilirsin daha sonra da mide bulantım gitti
Betuulsenn Sudabe96 başlarda bulantı nedeniyle bu durum olabiliyor en fazla 1 2 bardak icebilfigim günleri hatırlıyorum 🥲 kendinizi çok sıkmadan içmeye çalışın bu günler geçecek bulantılar bitecek o günleri hayal edin😌
TurkMaria Ben de çok su içen biri değildim. Kendime 2.1 lt’lik sürahi ayarladım, başta kendimi zorlayarak içtim. Sonradan bünyem alıştı diyebilirim. Nerdeyse hiç susamıyorken artık susuz kalınca vücut alarm verir oldu 😅
Nurteke Sudabe96 azar azar icmeye çalış yüklenme cok mide bulantin geçince baslarsin cogaltmaya hemsirem oyle demişti bana bi kac gun once
Sudabe96 Gzmmm123 evet ılık olduğu için içeriyormuşum soğuk daha iyi geldi en azından 3-4 bardak içiyorum 🥰
Eflinnisa Sudabe96 9+5 Asla suya doyamıyorum Çok su iciyorum şişiyorum rahatsız oluyorum ama dayanamıyorum gözümü acınca direk suyun başına günde en az 4 litre su içiyorum tabi gece lavobaya gitmekten uyuyamıyorum