ben oruç tuttum hamileyken ve çok zorlanıyordum iftardi sahurdu derken ve kızım sonra çok zayıf oldu şuan 3 yaşında ama çok çektim çok zayıftı hiç iştahlı değildi hep zayıf kaldı tavsiye etmiyorum sonra kazasini tutabilirsiniz çünkü gerçekten eziyet her iki cana da😔