zepzey10 normal doğum yaptım çatım dar ve kemikli olmasına rağmen. Doğum esnasında oğlumun köprücük kemiği kırıldı 26 günlük olduk ve daha yeni kaynadı. Her anne normal doğum yapmak ister fakat doktorunuz nasıl yönlendirirse öyle yapın illa normal doğum diye diretmeyin. Ben şuan keşke sezaryen doğum yapsaydım da oğluma bişey olmasaydı diyorum. Çok zor bi süreçti. Sağlıkla kucağınıza alın inşallah 🙏