Öncelikle Merhabalar bu benim ikinci sezeryan doğumum bir önceki doğumum iki sene önce suyunun bitmesi ile 35+5 kızıma sağlıkla kavusmam ile başlamıştı .. 1 Şubat’ta kontrolüm vardı ve doktorum bebeğin kanala indiğini ve açılmam olduğunu söyledi isteğe bağlı sezeryan olacağım için alması gerektigini yoksa normal doğumun gerçekleşeceği bilgisini verdi ne zaman diye sorduğumda ise sabah hastanede olun deyince aldı bizi bir telaş ☺️.. Çok heyecanlıydım ve birazda korkuyordum çünkü bu sefer neler olacağını bilerek gidiyordum aslında korkulacak birşey yokta işte sağlıklı doğar mı sitresi yetiyor insana gelelim doğuma sabah 8 buçukta hastanedeydik damar yolu açıldı önceki gün tahliller ve covit testi yapılmıştı doktorumun 4 sezeryani vardı ve ne zaman girecegim belli değildi telefon ile yakınlarım ile görüşüyordum herhalde öğleden sonraya kalicam falan diye eşim kantine indi çay iceyim dedi refakatçim bu sefer eşimdi öyle rahat rahat otururken geldiler beni almaya hadi bakalım o an hemen müsade istedim telefona sarıldım gelin beni götürüyorlar diye neyseki hemen geldi götürdüler ameliyathaneye ama aklım hep kızımda 😣 çok zordu kızımdan ayrılmak ..
Neyse başladılar işte belden iğneyi yapmaya sıcaklık bacaklarıma inmeye başladı yatırdılar masaya üzerime baticon döktüler hissettim ama sıcak soğuk hissin yoktu tabi meğersem kesmişler bile şansıma anestezici çocukluk arkadaşımdı elimi hiç bırakmadı hep yanımda oldu ebe de öyle sürekli güzel şeyler söyleyerek rahatlattilar beni çünkü bu sefer aşırı sitresliydim dışarda kızım ameliyattayim oğlum doğacak inşallah sağlıklı doğar vs diyerek cekistirmeleri hissettim ve o güzel ses iyi ağlatin cigerinde su kalmasın dedim :) .. 02.02.2023 oğlum Miran 💙 doğdu anestezici arkadaşım 90 poz fotoğrafını da çekmişti sağlıkliydi çok şükür 2700 doğdu ve şuan yanımda kokusunu içime çekiyorum bol bol odaya çıkardılar bebeğin iki aşısı yapıldı sonrasında yarım saat sonra yavaş yavaş sıvı gıda ile başlayın dediler kahve çorba vs derken yedim içtim sıra geldi yürüyüşe kalktim eşimle yürüdüm yavaşça sonra sürekli yürümeye çalıştım sezeyanda bol bol yurumezsseniz dikisleriniz gerilir ve sonra yürümek daha zor olur derken iki gün sonra ben toparlandim şuan herşeyimi yapabiliyorum..
Allah’ım isteyen herkese nasip etsin kızımla arası iki yaş başta endişe etmiştim ama kızım kardeşine hep sıcak yaklaştı bizde kendini kötü hissetmesin diye sevmesine opmesine izin verdik kontrollü şekilde böylece kardeşine karşı güzel hislerle geçti günleri biz hikayemizi tamamladık sırası gelenin Allah yardımcısı olsun .. 🤍