Betuel_123 Kızlar size bir sorum olacak. Ben 39+2 deyim. Bebeğim çok hareketli, hiç ama hiç durmuyor. Bebeğin hareketli olmasının İyi bir şey olduğunu biliyorum, Ama hiç durmadan hareket etmesi normal mi? Son günlerinde olanlar yazarsa özellikle sevinirim….
Sedaknr Betuel_123 39+4 dem merhaba 😂😂😂 valla bi kaç gündür aynı şeyi bende eşime söylüyorum bizim kız kudurdu diye
Beyzaesin Betuel_123 doktorum her zaman ‘hareketli bebeği severiz’ diyor. Hareketi azalırsa sıkıntı, ne kadar hareket o kadar iyi demek 🥰