Havvakarademir Kızlar bugün 3. Defa gözüme ışık çakar gibi oluyor 1. De şimşek çakıyor sandım ama bu durum 3 defa olunca korktum siz böyle bir durum yaşadınız mı
berrin1 Havvakarademir bana öyle bişey olmamıştı ama bu hamilelikte enteresan herşey olabiliyor gerçekten. Bazen beni korkutan anlam veremediğim şeyler hissediyodum bedenimde ama hamilelik bu herşey olabiliyor :) tansiyonun şekerin oynuyor olabilir..
esr07bl Havvakarademir ben hamile olduğumu tansiyonumun alt üst olmasıyla test yapıp öğrenmiştim. Adetin geçmediyse erken gebelik testi alıp kontrol edebilirsin canım
esr07bl Havvakarademir ay sanırım hamilesin zaten canım ben anlayamadım. Bende tansiyondan dolayı göz kararması olabiliyordu. Belki tansiyonunla alakalıdır. Tansiyonunu düzenli olarak ölç bence. Hamilelikte yüksek tansiyon tehlikeli
Havvakarademir esr07bl Evet hamileyim elhamdülillah, dediğim gibi hamilelikten sonra olmaya başladı yani sadece bugün oldu daha önce olmadığı için biraz tedirgin oldum
esr07bl Havvakarademir bazen susuzlukta o dediğin şimşek çakma etkisini yapabiliyor. Sen yine bi kendini izle tansiyon ölçümünğ aksatma. İnşallah yoktur bir şey