krdelen41 Derya5555 canım ne yalan söyliyim hiç doğru düzgün sürmedim 6.aydan sonra çatladım korktum sürmeye başladım bio oili lieracta aldım ama hiçbir işe yaramadı çatladıkça çatladım son 1 aydır sürmüyorum
Derya5555 krdelen41 lierac 3. Aydan beri sürüyorum çok faydasını gördüm doğumdan sonraki 3 ay da süreceğim
Eldgrn _almirasmom sağlıkla gelsin canım ben en baştan beri diyordum gününü beklemeden gelecek erken gelecek ah bir görsek 37 yi diyordum şimdi şükür geçtik ama bu seferde gelmeye niyeti yok beğendi herhalde yerini
Ozlemiskndr Eldgrn benim 3. İlk 2 si normal ama 40 ve 41 dolunca doğdular beklemeyelim derse diye düşünüyorum bende
Eldgrn Ozlemiskndr gerekli görürse alır sezeryana konuşman lazım ben ne dersem olmaz şimdi yanlış yönlendirmek istemem
Elisam22 Eldgrn benimde 13 günüm kaldi tek farkımız sezeryan olcam.22 sinde yatis 23 amilyat bugun asagi batma hissettim bikac kez 14nde nst gircem bakalım o zaman sanci falan çıkacakmı
Derya5555 Kucuk_melegim çok ağrı olmuyor mu ben de magnimore 2 tane alıyordum sabah akşam bıraksam mı acaba