Mirayhilal1 1Gunes 36+4 haftalığım bende bugün ishal oldum bir yerde okumuştum ishal doğumdan önce olabilir diye
Bzdmr 1Gunes Bende 35. Haftamda ishal oldum çok kötüydü kusmada vardı 1 gün sürdü sonra iki gün sonra tekrar oldu bir daha olmadı 00:00 37+0 olduk bugün aşagilarda baskı ve ağrı kasılma oluyor hem biran önce doğsun diyorum hemde annem şuan gelemiyor deprem bölgesindeler evlere giremiyorlar abimlerin evi ağır hasarlı onları bırakamıyor azcik ortalık sakinlesin doğsun diyorum garip bir hal aldım sürekli ağliyorum istemsizce 😔
1Gunes zilhan kız heycanlandirma beni🤣 vallahi korkuyorum doğururum diye normal doğum mu yaptın peki ? Herkes öyle diyor ishal ve bel agrın var ise doğum yakindir diyorlar ve bebeğim aşırı hareketli maşallah
nnisanannesiii Bende 31+1 bende de 2 3 gündür aynı problem var ne yersem yiyim farketmiyor geçmiyor bol su iç canım
1Gunes nnisanannesiii kuzum bol bol içiyorum portakal falan da tuketiyorum su sorunum yok ama ishal var e gündür
zilhan 1Gunes Evet canım gece sancım başladı 5’te akşam 6’da doğurdum . Zaten o gün çatı muayenesi vardı muayeneye gitmeden sancı başladı , gittiğimde muayenede 3 cm açıklık dedi yatış yapıldı , 6.25’te kızımı kucağıma aldım ilk doğumun
1Gunes Mrymnzfurkom evet bende duydum korkuyorum ama 😢 ayrıca da ailem osmaniyede deprem bölgesinde gelemezlerse diye çok korkuyorum ya
Mrymnzfurkom 1Gunes korkma canım hayırlarla gelsin inşallah rahat olmaya çalış bebek stresten etkilenmesin Allah ailenin de yardımcısı olsun🙏
1Gunes Mirayhilal1 evet bende öyle duydum ve görümcem de ishal sonrası 8 cm açıklıkla doğum yaptı korkuyorum açıkçası ailem de gelemeyecek gibi 😢
Mirayhilal1 1Gunes sen iyiye yor bence stres yapma kendine ben öyle yapmaya çalışıyorum. Umarım ailenden gelir desteğe sana
Mirayhilal1 1Gunes bende sancı yok ama bebeğim çok hareketli dışarıdan belli olmuyor çok ama ben hissediyorum hareketli sizde de öyle mi
1Gunes Mrymnzfurkom amin kuzum sağlıcakla kavuşalım bebiişlerimize inşallah tek duam zamanin da vaktinde doğurmak 🙏🤲
1Gunes Mirayhilal1 amin kuzum sağlıkla kucağımiza alırız inşallah vaktinde zamanin da doğar bebişlerimz🙏🤲
Mirayhilal1 Bzdmr Allah yardımcınız olsun yavrum çok zor durum ama sen kendini düşünmek zorundasın bebek için özellikle. Dua et Rabbım bizlerin dualarını kabul edermiş ağlama lütfen
1Gunes Bzdmr allah yardimcimiz Olsun kuzm benim de eşimin ailesi de osmaniye ve k.marastlar arabada yaşıyorlar evlerine giremiyorlar aynı dertteyim bende malasef ki 😢çok üzülüyorum 22 günüm kaldı ne yapacağım bilmiyorum depremi Ögrendigim gün belim kırıldı sanki ve 3 gündür ishalim bebeğim çok hareketli.
1Gunes Mirayhilal1 kuzum benim bebek aşırı hareketli göbeğimdeb çıkacak sanki eşim şaşkınlıkla izliyor ve dışarıdan bariz belli oluyor çok heyecanlanıyorum.
Bzdmr Mirayhilal1 Amin. Evet bende öyle diyorum bebeğim için metanetli olmalıyım diye ama tutamıyorum kendimi haberleride izledikçe daha kötü oluyorum 😔
Bzdmr 1Gunes ishaliniz 3 gündür devam ediyorsa doktorunuza göründünüz mü peki ben doktoruma sorduğumda 3 gün devam ederse gel demişti