1fatma_nurr Kızlar ya 10+5 sol kasığıma saniyelik bıçak saplar gibi giriyor çıkıyor bilginz varmiii yada yaşayan
Pamuk 1fatma_nurr bende 7+3 üm aynı sol taraf beni mahvediyor ayağa kalkınca falan orda Bi acı hissediyorum
NiluferMilana 1fatma_nurr Merhaba benımde oluyordu her zaman bence gaz sancısı olmasa bele merak etmeyın her zaman bendede olurdu ama Muayıne dusdum hıcbırseyın yok dedı doktor.
elifcicek_07 Haftası çok küçük büyüme ağrıları bu kadar erken başlar mı bilmiyorum. Haftam çoktu sizden ama aynı ağrı enfeksiyon sebepli çıktı bende
Lilyumfokimum Hiç merak etme cnm bana da çok oldu geçiyorsa sorun yok diyor doktorlarda zaten. Bazen benim ağrı geçse bile yeri acımaya devam ediyordu öyle sert sancı giriyordu
artikbiranneyim 1fatma_nurr evett benim de çok olmuştu ve 22. Haftadayım hala oluyor. Bebiş büyüdükçe baskı yapıyor. Cok normal 💖