Cerentolga Sende canım ultrason çokda gerekli birşey değil ki .Ben ultrasona kaç kere girdim bak sayayım ilk keseyi kalbini duyduk devlette ,özele gittim 10 haftada sonra ,detaylı için devlete gittim randevu ,detaylı ,27 haftada gittim ,şimdi 35 olduk bu haftabaşı gideceğim birde .Birdaha 38’de NTS’ye çağırıyormuş .6’ya gideceğim resmen 🙈😂😂😂😂.Her doktorun şekli farklı kıyaslama o yüzden her hamilelikte farkli canım 🙈.