Sevincarslan Hamileliyimin 31. haftasında suçeçeyi(kızamıkcık qaliba türkcede) oldum. Çok fazla kaşıntım var. Ne yapa bilirim? Böyle durumla karşılaşan olduysa lütfen yardım edin.
Selisscee Sevincarslan şu çiçeği farklı kizamikcik farklı fakat kizamikcik ciddi bir durum muhakkak ilk işiniz hastaneye gitmek olsun
Minnissh Sevincarslan 29 haftamda olmusdum bende . Kasintilar olduruyodu🥺. Ama asla kasima izi kaliyo cunki. En onemlisi atesin olmamasina dikkat et kalan sorun yoktur 3gune gecti bende serum yazmisdi doktorum bide vitaminler
Sevincarslan Jinekologumla görüştüm tabiki suçiçeyi 20haftadan sonra bebek için korkulu bi durum yok dedi. Kaşıntılar beni mahv ediyor sadece😫