21 haftalık hamileyim derin nefes aldığımda ya da esnediğimde (vücut olarak değil) birden karnıma yumruk yemiş hissi oluyor anlık. Şok içinde kalakalıyorum. Bebeğimin hareketleri çok daha az hissediliyor şuan küçük bu daha kuvvetli bir şey. Bir de karnımın her yerinde değil belli bir yerde dediğim gibi yumruk kadar bir alanda oluyor. Şiddeti de değişiyor. Bu kasılma mı kramp mı? Bu ikisi arasındaki fark ne? Fikri olan var mı?