Busraemirim 17+2 yiz bizde.O sorun Bende de var ,bizede doktorumuz her şey normal demişti.Daha biraz önce çok şiddetli idi kasığımdaki ağrı uzaninca hele,yan dönünce rahatladım, pozisyon değiştirince bende geçiyor çoğu zaman.Ama tabi benim kanamam vs de olmuştu 1 ay kadar devam etti belkide benimkinin sebebi o dur,siz yine yarın ki kontrolunuzde yine danışın Dr unuza 🌸