Gmz5560 Kızlar mide yanması için kullandığınız herhangi bir ilaç varmı hamilelikte reçetesiz alabilirmiyim çok kötüyüm uyuyamıyorum
Sedaboran21 Gmz5560 caviscon oneriyorlar ezanye sorup alabilirsin istersen ilk oglumda çok kualndim bundada kullanacağım
Tugcecv Gmz5560 rennie çiğneme tableti kullanıyorum bir de sade soda iciyorum. Bazi geceler uyuyamıyorum ama rennie kurtariyor genelde
Mihriban11 Kaç haftadasınız 🤨 benimde 3 gündür başladı süt içiyorum geçiyor ama yarım saat sonra tekrar başlıyor
Ysmnrn Gmz5560 rennie günde 6 tablete kadar izin verdi doktorum. Karbonhidrat bana dokunuyor onu anladım.
Tugcecv Ysmnrn benim elim kolum resmen rennie. Bende reflü de vardı hamile kalmadan önce de kullanıyordum. Cok memnunum
Alevb Ben rennie tablet kullanıyorum ki zaten kendisi baş ucu ilacım olur üst üste 3 4 tane kullandığımı biliyıeum çünkü gece hep midem den geliyor 34 haftalık gebeyim
Ysmnrn Tugcecv beni rahatlatan tek şey . Allah bulandan razı olsun. Bir tanesi bile yetiyor. Arada da yeşil elma ve soda. Çok rahatlatıyor. Sizin kaçıncı hafta?