Tamamen kafanızda atın doktorunuz herangi bir problem olmadığını söylediği takdirde tamamen psikolojik her ay acaba bu sefer diye düşünmekten vazgeçin biraz oluruna bırakın beyin çok fazla etki ediyor böyle şeylere evet korunmayın ama akışına bırakın bu ay hamile kalır mıyım acaba diye düşünmeyi aklınızdan çıkarın en zoru bu çünkü hiç bir problem olmadığı halde hamile kalamamak problem olsa bi tedavi uygulanacak ama yoksa kesinlikle psikolojik düşünmeyin nasibinizde varsa o sizin hiç planlamadığınız zamanda zaten olacaktır rabbim hayırlısını nasib etsin inşallah