Herkese merhaba, 38 haftalık hamileyim. Önümüzdeki hafta sezaryen olacağım. Bu akşam farkettiğim bir olay yaşadım. Göğüs uçlarımdan şeffaf hafif sarı renkte bir sıvı geldi. Göğüslerimi sıktığımda da gelmeye devam etti. Anneme vs. sorduğumda bana bunun süt olduğunu ve sıkmamam gerektiğini söyledi. Sizce bu nedir? Umarım süttür, çünkü sezaryen olacağım ve sütüm hemen gelmez diye çok endişe ediyordum. Beni aydınlatın lütfen