Arkadaşlar merhaba meb de öğretmenim 32+0 da çalışabilir raporu almıştm 37+0 a kadar.
37+0 da sanırım tekrardan rapor almak gerekiyormuş çalışamaz şeklinde bu raporu çalıştığım ilden almak zorunlu mu doğumum farklı bir şehirde olucak o ilden alabiliyor muyum bilginiz var mı acaba?