Doğuma girerken hastane önlüğü giyiyorsun doğumdan sonra kendi getirdiğin kıyafetleri ben pijama değil de önü düğmeli elbise tercih etmiştim emzirirken vs sorun olmasın diye bi de sürekli alttan muayene etmeye geliyorlar pijamayı giy çıkar yapmamak için iyi olmuştu