Zeynepx99 Merhabalar 28 haftadayım cuma günü kontrolüm var ama bu iki gün malum yaşananlardan dolayı çok üzüldüm ve 2 gündür bebeğim sürekli karnımıda toplanıyor ve sürekli tekmelerini kasıklarımda hissediyorum 😔 normal mi yardımcı olursanız çok sevinirim
Mysmrt Zeynepx99 hareket varsa sıkıntı yoktur canım bebeğin henüz dönmediği için tekmeleri aşağıda hissetmen çok normal korkma hareket durursa sıkıntı var demektir
DerininAnnesi35 Zeynepx99 ben de 28+3 üm ve aynı durumdayım. Hele bir de haber karşısına geçeyim hemen hareketlenmeye başlıyor. Stresten kaynaklı. Ama toplanmalar için magnezyum içebilirsiniz. Bana da doktorum magnezyum önermişti.
Kitapkurduuu Zeynepx99 aynı haftadayız bende çok geriliyorum üzülüyorum malum olaylar yüzünden. Bebeğim inanılmaz hareketli oldu. Normalde bu kadar hareketli bir bebek değildi. Sanki ben üzüldük ben buradayım diyor gibi
Tugcecv Zeynepx99 bende her ağladığımda çok kipirdiyor moralimi düzeltmek ister gibi ama ne mümkün gördüklerimiz duyduklarımız çok acı seyler..
Zeynepx99 DerininAnnesi35 bende kontrolüme gittiğimde bir sorayım olmadı takviye alırım teşekkür ederim
zeynepmom34 Zeynepx99 depreme uykuda yakalandım bende 28+1 oldum benimki aşırı harekketli stres yapmadım ama bi yerde toplanıyor sonra düzeliyor ve harekketleride gayet iyi harekketli allah yardımcımız olsun
ttubbii Zeynepx99 ben de bu durumu doktoruma sormustum bebegin ayaklari asagida oldugu icin pozisyon olarak hareket ettikçe o yuzden dedi. Bi sıkıntı olmadığını ilerleyen haftalarda dogum pozisyonu alabilecegini söylemişti
zeynepmom34 Zeynepx99 eve gitmiyoruz çok korktum eşimde yoktu 7 aylık hamşleyim yataltan kalkmadım bitmesini bekledim ama o şoku atlatamuyırum hala