Gizem4134 20+1 deyim sabahtan beri karnımda sertlik ve ağrı var tuvalet sorunum yok nefes aldıkça ve uzanınca ağrı artıyor bu durumu yaşayan varsa lütfen cevap verebilirmi ??
Mamimamimami Gizem4134 benimde sertlik sürekli oluyor izellile akşamlar yemekten sonra bı kaç saate geçiyor ama ağrı olmuyor sadece top gibi gerilmiş sertleşmiş gibi hissediyorum rahatsızlık veriyor ama geçiyor sonra
anapanda12 büyük ihtimalle bebek kendini karnında belli bir yere toplayıp ya da yaslıyor olabilir elini ayağını dizini popişini bu bu haftalarda olabilecek bir şey ağrı konusunda emin değilim yasladı diye olmayabilir doktorla görüşmek en iyisi olur
Gizem4134 Mamimamimami bende aksine ağrıda var ve nefes aldıkça hareket ettikçe bide özellikle uzanınca artıyor