Selam kızlar 30 haftalık hamileyim hamileliğimin başından beri suyum normale göre azmış. Perinatolojiye gönderdi doktorum ordan alttan muayne edildim suyum hiç gelmişmi diye gelmemiş. Yinede tedirginim meyve suyu havuç suyu normal su tüketiyorum ama bi faydası olmuyor ne yapabilirim riski varmı sıvının az olmasının bebeğim için