BabyMinor kadın doğum uzmanı doktorum bizzat kendisi yaptırma gerek yok bu aşıya dedi sağlık ocağı yok bebek doğumda ölür sorumluluk almayız imza vermen lazım dedi verdim oğlum 3.5 yaşında dipçik gibi maşallah hiç sorun yok bu gebeliğimde de yaptırmıyorum kesinlikle gerek görmüyorum ben bünyeme ve bağışıklık sistemime güveniyorum sizleri bilemem kimseye de önermiyorum kan ilacı vermek için bile 40 takla atıyorlar hamilelik hassas bir süreç ölü yada diri hiç bir aşıyı vucuduma sokamam şu sıralar pek çok aşı toplatılıyorken hele asla şahsi fikrim deneyimim ve doktorumun tavsiyesi bu olduğundan dolayı da böyle düşünüyor uyguluyorum siz kendinize uygun olanı seçin