Mysmrt MelBaby canım ikili ve üçlü testler e nabız üzerinden yorumlanmıyor orda sadece sonucun çıktığı bilgisi edinilebilir. Gerçek sonuç yorumlaması için hastaneye gidiyorsun rapor veriyorlar doktor o kağıda bakarak söylüyor durumu.