Selamlar 11+3 üm cumartesi ikili tarama testim var nasılsa gidiceğim için doktorumu aramadım ama benim karnımın içi acıyo acaba bebeğime birşey olmuş olabilir mi yada yüz üstü uyuduğumdan mı olduki acaba gaz sancım vardı o geçti şükür ama şimdi karnımın içi acıyor bilgisi olan varmı başına gelen