Bircanyavuz Kizlar adet günümde hayalet çizgi çıkmıştı ondan sonra test yapmadım ama pek bir belirti yok gibi sadece ara ara kaşık ağrısı uadaykarin ağrısı oluyor böyle olması normal mi belirti yok hamile değilimdir 😥
Bbetll Bircanyavuz canım söylenene göre hamileliğin başında da aynı adet belirtisi oluyormuş. Ve herkes de hamilelik belirtisi hemen olmayabiliyormuş. Testte gölge çizgi çıktıysa pozitif
Ben_bir_anne_miyim Bircanyavuz silik bir çizgi var gibi ama bilemiyir sonradan oluşmuş da olabilir testinizi tekrarlamanızda fayda var en sağlıklı sonuç o zaman çıkar ortaya
Sevgi56 Bircanyavuz testi tekrarla emin olmak için varsa daha net çıkar, ayrıca belirti olması şart değil
Rabia_91 Bircanyavuz yeni test yaparsan daha net bişeyler söyleriz canım. Şimdi her türlü konuşma farazi olur
Ben_bir_anne_miyim Bircanyavuz o zaman vardır kuzum bir test daha yap en kısa zamanda ya da kan ver🌸 Hayırlı haberlerini bekliyorum 🤲🏻🤲🏻
Minik1Civciv Bircanyavuz Rabbi gönlüne göre versin canım hayırlı sağlıklı 🤲🏼🤲🏼🤲🏼 ama bence gebelik var. Darısını bize nasip etsin Rabbim ❤️🤲🏼🤲🏼🤲🏼