Rabia06 Gul92 bebegin saçlarındanda olabilir genelikle mide ve bogazı yakiyo rennie diye bi hap var eczaneden al hap dedigim şeker gibi emiyosun yanmayı engelliyo biraz umarım faydası olur bende işe yaramıştı
Ervaaa Rabia06 ayyy cidden mi benim 4 gündür olecem yatmak mi başımın altına 2 yastık ama fayda dahi etmiyor midem cok kötü her an çıkaracam gibi ama artık benim 1 günüm kaldı doğum için
4283eslem Rabia06 bebegin saçı ile mide yanmasinin alakasi yok cnm kesenin icindeki bebek mideyi nerden görsünde mideyi yaksın bebek büyüdükçe mideye baskı yapiyor bu yuzden mide yanıyor
Gul92 Rabia06 7.aydan sonra oldugunda saclanıyor diyorlar bu aylarda da devam eder mi sanırım kızım sırf sac cıkcak😀😀