Arya__ tam beraberiz yaz bebeği olacak neredeyse belki 1 ay soguk olur o yüzden 3 takım 0.3 ay hastane çıkışı alın diğer kıyafetleri 3 6 aylık alın zaten yıkanınca da cekiyor bebek de hemen büyüyor zaten bol bol zıbın ve patikli pijamalı takımlar alın çok tulum almayın bence çok kullanışlı olmuyor alt üst takımlar daha kullanışlı