Mrymnzfurkom 19 gün önce normal doğum yaptım ve sancı dan doğumdan çok korkuyordum😂 hatta kendi sancılarım yeterli gelmeyince suni aldım , ara ara ağrı kesici versinler diye sızlanıyordum aklımdan sezeryan düşünceside geçiyordu ama dayan dedim içimden en sağlıklı doğum normal olan bebeğini kucağına alınca herşey bitecek dedim ve nitekim de öyle oldu. Bir şekilde dayanıyorsun Allah sana güç veriyor