Yarenurayaz benimki de Allah’ın izniyle haziranın sonunda. Ben uzun kollu kıyafetler aldım zaten ilk üç ay bebekler üşüyorlar. Geri kalani kalın alacağım. Ben 4-5 tane takım aldım. Yine 6-7 tane tekli alt üstler aldım. Ama kustuklari icin bir kaç takım daha alacağım. Sürekli değiştirmek gerekiyor kıyafetlerini. Bir de zıbınlarını 3-6, 6-9 ay aldım bu şekildealmaya da devam edicem.