Yavuz123 Gün gecikme ve 1 hafta önce gittiğim doktor yumurtalar güzel derken dün gittiğim doktor tembellik dedi ama ben hamilelik belirtileri yaşıyorum ve eminim bebeğe zarar vermeyen aadet söktürücü ilacı kullanıyorum eğer olmazsam galiba herşey anlaşılacak yaşayan varmı
Dolphin16 Benim gecikmemin 13. Günündeyim evde yaptığım idrar testleri hep negatif bir hafta daha beklicem eğer afet olmazsam bende giderim kan testi falan yaptırırım 🤷♀️