EmelBG teşekkür ederim canım. Evet ben de öyle oldum işte adet sancısı gibi oluyor ve bebek şiddetli hareket etmiş gibi kasılıyor ama yapacak bişey yok demek ki gelişimlerini tamamladılar ve bizlere kavuşmak istiyorlar Rabbim sağ Salim kucağımıza almayı nasip etsin diyelim stres de yapsak herşey olacağına varıyor o yüzden sakin olup yapabileceklerimize odaklanmakta fayda var